Jak ćwiczyć ? Ćwiczenia w biurze !

Jeśli:

 

idealny dla Ciebie będzie Nordic Walking.

Zachęcamy Was do opanowania prawidłowej techniki, co stanowi punkt wyjścia do czerpania radości z regularnych, bardzo efektywnych treningów, które pomogą Wam poprawić ogólną sprawność.

 

Nordic Walking to 3 w 1: trening kondycyjny, wzmacniający i rozciągający w jednym.
To tak, jakby w tym samym czasie truchtać, ćwiczyć na siłowni i rozciągać się na stretchingu. To jedna z niewielu intensywnych aktywności fizycznych, którą można wykonywać praktycznie przez cały czas trwania ciąży, chroniąc się przed spadkiem formy w trakcie jej trwania.

 

Polecamy go wszystkim, gdyż łączy wiele elementów zrównoważonej aktywności fizycznej, jest odpowiedni dla rozpoczynających swoją przygodę ze sportem oraz dla osób o obniżonej sprawności, a z tych, którzy z czasem opanują zaawansowaną technikę, wyciśnie siódme poty.

 

Regularnie uprawiający sport, powinni dodać prawidłową technikę Nordic Walking do repertuaru swoich umiejętności

Osoby, które z aktywnością fizyczną są za pan brat i wymagają od treningu większej intensywności, powinny do swojego katalogu umiejętności dodać również prawidłową technikę chodzenia z kijami Nordic Walking. Będzie ona dla Was przepustkę do bardzo efektywnych biegów oraz skoków z kijami, które zafascynują niejednego mijanego biegacza.

 

ćwiczenia w biurzeProstowanie bioder i stałe wydłużanie kroku w prawidłowej technice Nordic Walking pomoże wydłużyć krok również w biegu, a wzmocnienie górnych partii ciała i odblokowanie barków przyda się w biegach na dłuższych dystansach.

 

Warto wiedzieć, że Nordic Walking powstał z myślą o poważnych sportowcach. Dzięki niemu fińscy narciarze biegowi mogli budować siłę i wytrzymałość górnej części ciała również latem. A narciarstwo biegowe jest jednym z najbardziej wyczerpujących sportów.

 

 

Dlaczego w takim razie Nordic Walking kojarzy się z lekką aktywnością, którą wcale nie jest w swojej poprawnej formie?

Chodzić z kijami zaczynają najczęściej osoby o słabszej sprawności, ponieważ ta aktywność jest dla nich bezpieczna. Kije dają wsparcie, co umożliwia dłuższe spacery. Podczas marszu odciążone są stawy i redukowany jest nacisk na kolana, biodra
i plecy dzięki częściowemu przeniesieniu ciężaru ciała na trzymane w rękach kije.  Osoby te, które najczęściej nie uprawiały wcześniej sportu, rzadko bez pomocy instruktora są w stanie nauczyć się prawidłowej techniki Nordic Walking. Spacerują więc wykorzystując kije najczęściej tylko do nadania marszowi rytmu.

 

Niestety chodzenie z kijami w taki sposób, najczęściej obserwowany u większości maszerujących w parkach, choć zdrowe, nie przyniesie nam takich korzyści jak wykorzystanie prawidłowej techniki Nordic Walking.

 

 

Chodząc poprawnie:

 

 

 

Naucz się prawidłowej techniki Nordic Walking, aby w pełni poczuć dobrodziejstwa tego sportu!

 

Dołącz do:

 

 

 

Zapraszamy Was na nasze treningi z instruktorem. Więcej informacji na stronie:

http://www.wiemjakcwiczyc.pl/nordic-walking/zajecia-z-instruktorem

 

 

Zapraszamy!

Dzwońcie, piszcie, pytajcie, zapisujcie się!:

 

+48 783 574 830

 

info@wiemjakcwiczyc.pl

 

www.facebook.com/wiemjakcwiczyc.pl

 

 

Jeżeli chodzicie samodzielnie, ale macie pytania o technikę Nordic Walking, kije albo jeszcze jakieś inne, chętnie na nie wszystkie odpowiemy!

 

Copyrights © Wiem jak ćwiczyć! 2014