Jak ćwiczyć ? Ćwiczenia w biurze !

 

Zajęcia Nordic Walking z instruktorem – czas zacząć!

Wesołe, przyjemne, na świeżym powietrzu, dokładnie takie jak chcecie i dokładnie po to, po co one są Wam potrzebne. Zapraszamy na zajęcia trochę inne niż wszystkie.

Chodzi nam o propagowanie Nordic Walking jako jednej z najzdrowszych aktywności fizycznych i o zmianę wizerunku Nordic Walking kojarzonego dotychczas z mało intensywnym sportem dla emerytów. Dlatego nasze zajęcia są intensywne, z werwą
i niedrogie tak, aby jak najwięcej osób mogło z nich skorzystać. Dołączcie do nas
i pokażcie ludziom wkoło Was o co chodzi w Nordic Walking!

 

 

Zastanówcie się na początek jaką preferujecie formę zajęć Nordic Walking?

1.    Marsze w grupie z instruktorem

uczymy się prawidłowej techniki marszu, a potem chodzimy razem, bo tak lubimy, bo tak jest przyjemniej i ponieważ w ten sposób łatwiej jest się zmotywować do wspólnych treningów.

 

2.    Zajęcia z instruktorem

spotykamy się, by nauczyć się prawidłowej techniki marszu, a potem chodzimy już sami, bez instruktora, w dogodnym dla nas miejscu. Dwa do czterech spotkań
z instruktorem wystarczą, żeby nauczyć się jak ćwiczyć samodzielnie prawidłową technikę marszu.

 

Zgłoście się do nas i powiedzcie jaką formę zajęć preferujecie, a my w takiej formie dla Was je przeprowadzimy.

 

Nasze zajęcia będziemy chcieli docelowo prowadzić na dwóch poziomach zaawansowania:

 

 

Nordic Walking Spacerowy

zajęcia dla osób, które zaczynają chodzić z kijami i uczą się prawidłowej techniki oraz dla osób preferujących mniej intensywny wydolnościowo trening, tych o niższym wyjściowym poziomie sprawności fizycznej lub ze względu na zalecenia lekarza.

 

Szczególnie zachęcamy do udziału w tych zajęciach przyszłe Mamy i Panie w ciąży. W grupie jest bezpieczniej i przyjemniej, i macie okazję poznać Panie z którymi możecie umawiać się na samodzielne marsze we dwoje lub we trójkę. Wspólnie będziecie się też motywowały do regularnego maszerowania, a po urodzeniu dzieci będziecie mogły kontynuować spacery w trochę spokojniejszy sposób, ale ciągle na sportowo, być może z dziećmi w chustach i nosidełkach.

 

Nordic Walking Intensywny

zajęcia dla osób, które już opanowały prawidłową technikę chodu oraz dla osób, które preferują bardziej wymagający kondycyjnie trening. Na zajęciach uczymy się prawidłowej techniki chodu wzbogaconej o biegi i skoki z kijami. Rozgrzewka i sam trening zawierają elementy biegowe, skoki, ćwiczenia sprawnościowe i siłowe wymagające większej sprawności fizycznej niż przy spacerowym treningu Nordic Walking.

 

 

Miejsce odbywania zajęć

Wybierzcie najdogodniejszy dla Was park w Warszawie z ziemnymi ścieżkami – np. Łazienki Królewskie, Park Skaryszewski, w części Pole Mokotowskie i inne, które zaproponujecie, albo Las Kabacki, Las Bielański.

 

Trudno chodzi się z kijami po asfalcie albo betonie, ponieważ nie można weń wbić kija i faktycznie się na nim oprzeć, co jest składową prawidłowej techniki marszu.
W konsekwencji trudno nauczyć się chodzić prawidłowo na takim podłożu. Dlatego przyjemniej, zdrowiej i szybciej uda się opanować nam technikę marszu z kijami na ścieżkach ziemnych.

 

 

Czas odbywania zajęć

W zasadzie dowolny. Napisz, kiedy Ci pasuje!

 

 

Cena i liczebność grupy

Ustalamy stałą cenę za godzinę zajęć z instruktorem równą 70 zł brutto dla grup do 5 osób. Wtedy cena dla jednej osoby za zajęcia będzie wynosiła 70 zł/x gdzie x to liczba osób w grupie.
Dla grup liczących powyżej 5 osób, cena wynosi 100 zł za godzinę. Wtedy cena dla jednej osoby za zajęcia będzie wynosiła 100 zł/x gdzie x to liczba osób w grupie.
Zbierzcie znajomych – będzie taniej!
Grupa nie powinna liczyć więcej niż 10 osób, ponieważ przy liczniejszych grupach trudno jest indywidualnie poprawić technikę każdego maszerującego.
Dla regularnie trenującej grupy jest możliwość zakupu karnetu na 10 zajęć.

 

Zapraszamy do zakupu wejść i karnetów na zajęcia dla przyjaciół, jako prezent. Osoba lub osoby obdarowane będą mogły umówić się na zajęcia w dogodnym terminie i miejscu.

 

 

Kije

Jeżeli macie swoje kije, zabierzcie je ze sobą na zajęcia. Powinny być to kije do Nordic Walking, a nie trekkingowe. Na pierwsze zajęcia możecie wziąć ze sobą swoje kije trekkingowe – zobaczycie, jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma rodzajami kijów. Na następne zajęcia jednak, warto żebyście mieli już kije do Nordic Walking.
Kto nie ma kijów, niech da znać – przyniesiemy dla niego kije (bez dodatkowej opłaty). Z czasem, jeżeli Nordic Walking Wam się spodoba i będziecie chcieli zakupić swoje kije, doradzimy jakie wybrać.

 

 

 

Zapraszamy!

 

Dzwońcie, piszcie, pytajcie, zapisujcie się!:

+48 783 574 830

info@wiemjakcwiczyc.pl

www.facebook.com/wiemjakcwiczyc.pl

 

 

Chodzenie z kijami jest niezwykle towarzyskim sportem, bo gdy opanowaliśmy już technikę i nie musimy się na niej skupiać, można w trakcie treningu rozmawiać – nawet podczas intensywnego, energicznego marszu, dlatego:

 

Zapraszamy Was ze znajomymi albo współpracownikami! To wy ustalacie, gdzie i kiedy chcecie, żeby odbywały się zajęcia. W grupie przyjaciół będzie raźniej i taniej.

Oczywiście, jeśli nie macie znajomych chętnych do wzięcia udziału w naszych zajęciach, zgłoście się do nas. Zaprosimy Was do którejś z już działających grup lub utworzymy dla Was nową.

 

 

WAŻNE: komu odradzamy udział
w naszych zajęciach?

Jeżeli doznaliście poniższych urazów / cierpicie na poniższe schorzenia, odradzamy Wam udział w naszych zajęciach. Jeśli jesteście w ciąży, skończyliście 40 lat lub macie wątpliwości, co do swojego stanu zdrowia, powinniście skonsultować z lekarzem możliwość wzięcia udziału w naszych zajęciach oraz wykonać zalecane przez niego badania. Kobiety w ciąży jak najbardziej zapraszamy na nasze zajęcia – Nordic Walking jest powszechnie uważany za jedną z najbezpieczniejszych i najbardziej korzystnych aktywności fizycznych dla kobiet w ciąży – jednak prosimy
o konsultację możliwości wzięcia udziału w zajęciach z lekarzem i przyniesienie na pierwsze zajęcia zaświadczenia od lekarza o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach Nordic Walking.

 

Przeciwwskazania do udziału w naszych zajęciach:

 

 

(Przeciwwskazania cytowane za: Materiały Szkoleniowe Szkoły Instruktorów Nord Walk z 2013 r.)

 

 

Regulamin zajęć

1.Aby uczestniczyć w zajęciach należy zapłacić za udział w nich. Przyjmujemy płatność gotówką na zajęciach albo w formie przelewu przed zajęciami.
2. Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
3. W przypadku niemożności wzięcia udziału w umówionych zajęciach, bardzo prosimy o informację możliwie najszybciej jak się da.
4. Rezerwujemy sobie prawo do odwołania zajęć, o czym poinformujemy przed ich rozpoczęciem. Zobowiązujemy się do odrobienia zajęć w dogodnym terminie.
5. W zajęciach prowadzonych przez „Wiem jak ćwiczyć” Alina Demidowska uczestniczysz na własną odpowiedzialność.
6. Jeżeli jesteś w ciąży, skończyłeś 40 lat lub masz wątpliwości co do swojego stanu zdrowia, powinieneś skonsultować z lekarzem możliwość wzięcia udziału w naszych zajęciach oraz wykonać zalecane przez niego badania.
7. Kobiety w ciąży prosimy o przyniesienie na pierwsze zajęcia zaświadczenia od lekarza o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach Nordic Walking.
8. Osoby w wieku poniżej 15 lat mogą uczestniczyć w zajęciach tylko w obecności opiekuna. Opiekun bierze wówczas odpowiedzialność za podopiecznego.
9. Osoby niepełnoletnie, w wieku od 15 do 18 lat, zobligowane są do przyniesienia zaświadczenia od rodziców, w którym zgadzają się na uczestnictwo w zajęciach ich podopiecznego.
10. Przed zajęciami należy zjeść posiłek. Zalecamy, abyś odczekał przynajmniej jedną godzinę od tego posiłku przed przystąpieniem do zajęć.
11. „Wiem jak ćwiczyć” Alina Demidowska nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do zasad Regulaminu zajęć. Każdy uczestnik zajęć ma obowiązek stosowania się do niniejszego Regulaminu. Złożony podpis świadczy o jego akceptacji. Nieznajomość niniejszego Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. „Wiem jak ćwiczyć” Alina Demidowska zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.

 

Copyrights © Wiem jak ćwiczyć! 2014